Szakmai pályafutásunk alatt nagyon sok kezdő webáruház tulajdonoshoz volt már szerencsénk, akik sokféle módon próbáltak eljutni a céljaikig. Egy azonban általában közös volt bennük: nem volt kidolgozott stratégiájuk a webshop kialakítására és a későbbi marketing tevékenységre sem. Jobb esetben megbíztak egy többé-kevésbé hozzáértő fejlesztő céget, aki lefejlesztette azt, amit az ügyfél kért. Viszont egy kezdő webshoposnak honnan kéne tudnia, hogy mire is van szüksége? Mik azok a marketing eszközök, amikre szüksége lesz ahhoz, hogy a szerelem vállalkozásából pénztermelő gépezet és ne egy pénznyelő rémálom váljon? A válasz egyszerű: sehonnan, kénytelen volt rábízni magát a fejlesztőkre. Utána jött egy marketinges, aki kilóméteres fejlesztési listát írt össze ahhoz, hogy lehessen dolgozni – ez így dupla munka, dupla költség.
Ez a tapasztalat hívta életre a Webshop Indító Csomagunkat.
Egy (vagy több) nagyobb lélegzetvételű megbeszélésen keresztül átbeszéljük a célokat, lehetőségeket és a terveket is. Megismerjük a termékpalettádat.
Mivel a Webground Marketingnél 100% őszinteségi garanciát is vállalunk a munkánkra, ezért a kezdeti konzultációért nem számolunk fel díjat – tehát már csak ezért megéri jelentkezni, hiszen egy friss, szakmai véleményt mindenképp kapsz a terveidet illetően.
Fontos: fenntartjuk magunkat a jogot arra, hogy ne vállaljunk el egy projektet akkor, ha úgy érezzük, hogy nem lehet nyereségesre kihozni valamilyen okból. Természetesen döntésünket ekkor is megindokoljuk neked!
A közös munka következő lépése a megfelelő piaci helyzet meghatározása. Ehhez szükséges egy mély piackutatás, konkurencia elemzés és egy precíz SWOT analízis is.
logó, színek, formák, stílus és hangulat
Regisztráció, hírlevelezés, social login, szűrés, auto-szinkron, stb
Elindul a fejlesztés
A fejlesztőkkel párhuzamosan profi szövegíróink marketing és SEO szempontokat is figyelembe véve megírják a webshop főbb üzeneteit: főoldali szövegek, kategória leírások – igény esetén a termékleírásokat is.
A fejlesztési idő alatt összeállításra kerül a kezdő marketing stratégiai csomag: hirdetési fiókok, social media csatornák, SEO, eDM.
Egy (vagy több) nagyobb lélegzetvételű megbeszélésen keresztül átbeszéljük a célokat, lehetőségeket és a terveket is. Megismerjük a termékpalettádat.
Mivel a Webground Marketingnél 100% őszinteségi garanciát is vállalunk a munkánkra, ezért a kezdeti konzultációért nem számolunk fel díjat – tehát már csak ezért megéri jelentkezni, hiszen egy friss, szakmai véleményt mindenképp kapsz a terveidet illetően.
Fontos: fenntartjuk magunkat a jogot arra, hogy ne vállaljunk el egy projektet akkor, ha úgy érezzük, hogy nem lehet nyereségesre kihozni valamilyen okból. Természetesen döntésünket ekkor is megindokoljuk neked!
A közös munka következő lépése a megfelelő piaci helyzet meghatározása. Ehhez szükséges egy mély piackutatás, konkurencia elemzés és egy precíz SWOT analízis is.
logó, színek, formák, stílus és hangulat
Regisztráció, hírlevelezés, social login, szűrés, auto-szinkron, stb
Elindul a fejlesztés
A fejlesztőkkel párhuzamosan profi szövegíróink marketing és SEO szempontokat is figyelembe véve megírják a webshop főbb üzeneteit: főoldali szövegek, kategória leírások – igény esetén a termékleírásokat is.
A fejlesztési idő alatt összeállításra kerül a kezdő marketing stratégiai csomag: hirdetések, social media csatornák, SEO, eDM.