Webshop Indító Csomag

Webshop Készítés és Komplex Online Marketing - pénzvisszafizetési garanciával!

Szakmai pályafutásunk alatt nagyon sok kezdő webáruház tulajdonoshoz volt már szerencsénk, akik sokféle módon próbáltak eljutni a céljaikig. Egy azonban általában közös volt bennük: nem volt kidolgozott stratégiájuk a webshop kialakítására és a későbbi marketing tevékenységre sem. Jobb esetben megbíztak egy többé-kevésbé hozzáértő fejlesztő céget, aki lefejlesztette azt, amit az ügyfél kért. Viszont egy kezdő webshoposnak honnan kéne tudnia, hogy mire is van szüksége? Mik azok a marketing eszközök, amikre szüksége lesz ahhoz, hogy a szerelem vállalkozásából pénztermelő gépezet és ne egy pénznyelő rémálom váljon? A válasz egyszerű: sehonnan, kénytelen volt rábízni magát a fejlesztőkre. Utána jött egy marketinges, aki kilóméteres fejlesztési listát írt össze ahhoz, hogy lehessen dolgozni – ez így dupla munka, dupla költség.

Ez a tapasztalat hívta életre a Webshop Indító Csomagunkat.

Mit tartalmaz a Webshop Indító Csomag?

1. Fázis Fejlesztés, előkészítés

Konzultáció, mélyinterjú

Egy (vagy több) nagyobb lélegzetvételű megbeszélésen keresztül átbeszéljük a célokat, lehetőségeket és a terveket is. Megismerjük a termékpalettádat.

Mivel a Webground Marketingnél 100% őszinteségi garanciát is vállalunk a munkánkra, ezért a kezdeti konzultációért nem számolunk fel díjat – tehát már csak ezért megéri jelentkezni, hiszen egy friss, szakmai véleményt mindenképp kapsz a terveidet illetően.

Fontos: fenntartjuk magunkat a jogot arra, hogy ne vállaljunk el egy projektet akkor, ha úgy érezzük, hogy nem lehet nyereségesre kihozni valamilyen okból. Természetesen döntésünket ekkor is megindokoljuk neked!

Analízis, piackutatás

A közös munka következő lépése a megfelelő piaci helyzet meghatározása. Ehhez szükséges egy mély piackutatás, konkurencia elemzés és egy precíz SWOT analízis is.

Arculat, Design elemek kialakítása

logó, színek, formák, stílus és hangulat

Funkcionalitás meghatározása

Regisztráció, hírlevelezés, social login, szűrés, auto-szinkron, stb

Webshop fejlesztés

Elindul a fejlesztés

Szövegírás

A fejlesztőkkel párhuzamosan profi szövegíróink marketing és SEO szempontokat is figyelembe véve megírják a webshop főbb üzeneteit: főoldali szövegek, kategória leírások – igény esetén a termékleírásokat is.

Marketing Stratégia kialakítása

A fejlesztési idő alatt összeállításra kerül a kezdő marketing stratégiai csomag: hirdetési fiókok, social media csatornák, SEO, eDM.

2. Fázis piacra lépés, utánkövetés

Konzultáció, mélyinterjú

Egy (vagy több) nagyobb lélegzetvételű megbeszélésen keresztül átbeszéljük a célokat, lehetőségeket és a terveket is. Megismerjük a termékpalettádat.

Mivel a Webground Marketingnél 100% őszinteségi garanciát is vállalunk a munkánkra, ezért a kezdeti konzultációért nem számolunk fel díjat – tehát már csak ezért megéri jelentkezni, hiszen egy friss, szakmai véleményt mindenképp kapsz a terveidet illetően.

Fontos: fenntartjuk magunkat a jogot arra, hogy ne vállaljunk el egy projektet akkor, ha úgy érezzük, hogy nem lehet nyereségesre kihozni valamilyen okból. Természetesen döntésünket ekkor is megindokoljuk neked!

Analízis, piackutatás

A közös munka következő lépése a megfelelő piaci helyzet meghatározása. Ehhez szükséges egy mély piackutatás, konkurencia elemzés és egy precíz SWOT analízis is.

Arculat, Design elemek kialakítása

logó, színek, formák, stílus és hangulat

Funkcionalitás meghatározása

Regisztráció, hírlevelezés, social login, szűrés, auto-szinkron, stb

Webshop fejlesztés

Elindul a fejlesztés

Szövegírás

A fejlesztőkkel párhuzamosan profi szövegíróink marketing és SEO szempontokat is figyelembe véve megírják a webshop főbb üzeneteit: főoldali szövegek, kategória leírások – igény esetén a termékleírásokat is.

Marketing Stratégia kialakítása

A fejlesztési idő alatt összeállításra kerül a kezdő marketing stratégiai csomag: hirdetések, social media csatornák, SEO, eDM.