Skip to content

Social & Content Marketing

Hiába van egy szipi-szupi, gyönyörű weboldalad, ha azon az értékelhető, információt adó tartalom nulla! A látogatók (potenciális ügyfelek) elvárják, hogy a lehető legtöbb kérdésükre választ kapjanak.

A tartalommarketing célja, hogy segítse a céged növekedését. Azaz, a tartalommarketing több néhány blogbejegyzésnél és Facebook/Instagram posztnál: tervezetten, egy meghatározott cél elérése érdekében kell a tartalmat gyártani. Csak így tud hozzájárulni a weboldalad forgalmának növekedéséhez, a közösségi média oldalaid látogatószámának gyarapodásához, az e-mail feliratkozóid táborának növeléséhez, és végül a több eladáshoz.

Egy jól megtervezett tartalom hatására az egyszerű érdeklődőkben folyamatosan nő az “elköteleződés” a céged irányába – s így idővel vásárló, ügyfél válik belőlük! Az ilyen elkötelezett ügyfél pedig nagyon hasznos, mert nagyobb eséllyel fog visszatérni és/vagy ajánlani Téged másoknak!

Ráadásul, az igazán hasznos, egyedi tartalmakat garantáltan megosztják az ismerőseikkel is, így gyakorlatilag ingyen reklámot csinálnak Neked!

A tartalommarketing nem a direkt eladásról szól!

Amikor nekiállok blogbejegyzést írni, akkor alapvetően az értékes információk átadása a cél, nem pedig az értékesítés.  Olyan, a felhasználóknak értékes, őket segítő tartalmakat kell kínálni, ami kapcsolódik a termékedhez, szolgáltatásodhoz és ami által később is visszajönnek!

A jól tervezett tartalom megfogja a vevők figyelmét, rendszeresen frissül és akár önállóan is felhasználható. Növeli a márka hitelességét, kapcsolatot talál az érdeklődő problémáihoz, gondolataihoz, Ezen felül oktatja a célközönséget (miért hasznos a terméked/szolgáltatásod neki), megalapozza az érdeklődést és az eladást.

Tartalommarketing nem egyenlő csak a bloggal!

Sokan azt hiszik, hogy írnak havonta 1-2 blogbejegyzést és kipipálhatják a marketing tervből a tartalommarketinget. Ez nagyon nem így van!

Fontos, hogy a weboldal minden tartalma ugyan úgy lényeges!
A trükk ebben az, hogy a főoldali tartalmat, egy landoló oldalt nem ugyan olyan szemlélettel kell megszövegezni, mint egy blogbejegyzést!

Egy olyan oldalnál, ahol minden tartalom jól van megszerkesztve, minden menüpont alkalmas a hirdetésre és arra, hogy ügyfelet szerezzen rövid vagy hosszútávon.

Közösségi média és a tartalommarketing

Van ráadásul még egy ÓRIÁSI előnye a jól terezett weboldal-tartalomnak: hatalmas mértékben megkönnyíti a közösségi média felületeken történő jelenlétet. Ha sok blogbejegyzés van, akkor azokat rendszeresen lehet facebook posztokhoz használni. Ugyan ez igaz a videókra is (azokat Facebook-on, Youtube-on, Instagramon is lehet terjeszteni).

Ez óriási munkának tűnik…

Valóban nem egyszerű – de egy jól tervezett stratégiával sokkal könnyebben kivitelezhető – ezért vagyok én itt. Segítek megtervezni havi szinten a tartalmakat, amiket utána le is gyártok – így neked csak a hatását kell figyelemmel kísérned!

Mennyi az annyi?

Mivel eset eltérő, ezért árajánlatot csak egy részletes egyeztetést követően tudok adni – beszéljünk!

Tetszik, amit olvastál? Szeretnél velem dolgozni?