Skip to content

Váradi Balázs vagyok, Online Marketing "zsonglőr"

Online marketing szakértőként segítelek abban, hogy céged a lehető legtöbbet hozza ki a digitális platformok nyújtotta lehetőségekből!

Miért vagyok több egyedül, mint egy ügynökség?

Mert nálam Az ügyfél leszel, nem egy a százból. Mivel egyedül dolgozom, ezért csak limitált számban vállalok ügyfeleket: így ha együtt dolgozunk, biztos lehetsz benne, hogy figyelni fogok Rád!

Személyes szolgáltatásod van, esetleg webshopod? Mindkét esetben tudok Neked segíteni!

Még csak a tervezési fázisban vagy? Beszéljünk, hogy ne indulj el rossz irányba!

0 +
év PPC tapasztalat
0 +
év weboldalkészítési tapasztalat

PPC-s képességeim

Google Ads kampánykezelés, tervezés
0%
Facebook Ads kampánykezelés, tervezés
0%
Google Analytics adatok elemzése
0%
Konverziómérések beállítása
0%

Weboldalkészítői tulajdonságaim

WordPress
0%
HTML
0%
CSS
0%
Webergonómia
0%

Kicsoda vagyok én?

Váradi Balázs vagyok, enyhén polihisztor: online marketinges, PPC specialista, WordPress weboldalkészítő. 
Igyekszem ügyfeleim előtt járni egy lépéssel és folyamatosan javaslatokkal, ötletekkel segíteni őket abban, hogy elérjék céljaikat.

Hiszek abban, hogy megfelelő odafigyeléssel, kreativitással és elszántsággal minden vállalkozás online marketingjéből kihozható a maximum! Ehhez “csak” néhány dologra van szükség:

  1. Megfelelően kidolgozott, jó termék és ajánlat: ha jó minőségű a termék/szolgáltatás, akkor könnyebb eredményes kampányokat futtatni. 
  2. Jól felépített, átlátható, minden információt érthetően kommunikáló weboldal: természetesen mit sem ér a minőségi termék, ha nincs megfelelően tálalva (weboldal) és kommunikálva (ajánlat és leírás).
  3. Kreatív, a céggel harmonizáló, egységes kommunikáció minden marketing-csatornán: a sablonos megoldásokkal és a konkurencia utánzásával ideig-óráig el lehet lubickolni, de hosszútávon nem kifizetődő!
  4. Odafigyelés a piacra: ha a cégben nem figyeltek a szezonalitásra, akkor óriási lehetőségekről maradhatsz le!
  5. Megfelelő hirdetési stratégia: ha mindenkinek hirdetsz, igazából nem hirdetsz senkinek! Az se mindegy persze, hogy kinek hol, hogyan próbálsz hirdetni – nem lehet mindent “rögtön eladni”!
Sikeres Online Marketing

Szeretnéd, ha együtt dolgoznánk?