PPC Kampányok kezelése
Image-here-3.png

Teljesítményfókuszú PPC kampányok

A PPC hirdetések (Pay Per Click – kattintás alapú hirdetések) továbbra is az egyik leghatékonyabb online marketing eszközök az ügyfélszerzés terén. Ezek közül minden kétséget kizárólag kiemelkedik népszerűségében a Google Ads illetve a Facebook Ads.

Ezeknek a rendszereknek az egyik legfontosabb tulajdonságai, hogy alapvetően csak a kattintások után kell fizetni, valamint, hogy pontosan mérhetőek az eredmények.

Pontos, előre meghatározott eredmények mérése nélkül színtiszta pénzégetés.

Mire számíthatsz, ha együtt dolgozunk?

Alaposan átbeszéljük, hogy miről is szól a céged, mik a céljaid, mit szeretnél elérni. Átbeszéljük azt is, hogy mik a lehetőségek: nem fogunk mindenképp rád tukmálni se a Google, se a Facebook hirdetéseket. Őszintén meg fogjuk mondani azt is, ha szerintünk nem lenne életképes a hirdetés valamiért.

Ha voltak már korábbi próbálkozások a Google Ads vagy a Facebook Ads területén, akkor ezeket átbeszéljük: megnézzük, mi az, ami használható és mi az, ami nem.
Tipp: sokszor csak ilyenkor derül ki, hogy milyen butagásokra ment el sok-sok pénz eddig.

Ha megállapodunk a részletekben és abban, hogy szeretnénk együtt dolgozni, akkor ezt írásos formában is megtesszük: ez véd Téged és Minket is (ráadásul törvényileg is kötelező 🙂 ).

A korábban átbeszélt célok mentén haladva felállításra kerül egy átgondolt kampánystratégia: mikor milyen üzenetet és milyen célból juttassunk el a célközönségnek.
Ugyan ekkor küldünk esetlegesen módosítási kéréseket az oldallal kapcsolatban, ha nagyon szükséges.

Hiába a legzseniálisabban megalkotott stratégia, a legprofibban megírt hirdetésszöveg, ha nincs konverziómérés. Enélkül nem fogod tudni, hogy VALÓBAN eredményesek-e a kampányok – ezért ezt a lépést nagyon komolyan kell venni és a megfelelő mérési pontokat fel kell állítani.

A hirdetési kampányokat létrehozni csak egy dolog: azt finomítani, javítani, tesztelni és bővíteni kell. Folyamatosan reagálva a piacra, a szezonokra és a technológiai változásokra (mint pl. az iOS 14 megjelenésével fellépő problémák)

Ezekről természetesen rendszeresen Te is tájékoztatást kapsz!

Google Ads hirdetéskezelés

Keresési kampányok, banner és videóhirdetések teljes kezelése szolgáltató cégeknek és webáruházaknak egyaránt, nyereségre optimalizálva!

Facebook Ads hirdetéskezelés

Kreatív, figyelemfelkeltő hirdetési kampányok, tűpontos célzású közönség-meghatározással - természetesen eredményességre kihegyezve!

Maradtak kérdéseid?

Összeszedtük azokat a kérdéseket, amik már többször felmerültek a PPC kampánykezeléssel kapcsolatban.

Természetesen, ha itt nem találsz választ, kérdezz bátran, vedd fel velünk a Kapcsolatot!

Erre nem lehet fekete-fehér választ adni. Attól függ, hogy mi a vállalkozásod profilja, céljai. Erről részletesebben olvashatsz a Google Ads vs. Facebook Ads című cikkünkben.

Az örök kérdés és számos vita kiváltója. Első körben egy gazdasági tényt tisztázni kell: pénzből lehet csak több pénzt csinálni.
Második lépésben fel kell mérni, hogy pontosan mi a célja a kampánynak: más költségkeret kell egy 2-3 kerületet érintő pizzafutár vállalkozásnak és más budget kell annak, aki a fél USA-t akarja lebombázni hirdetésekkel. Általánosságban azonban elmondható, hogy egy átlagos webshop esetén manapság havi 150-200.000 Ft a beugró szint: ez alatt drasztikusan csökken a siker esélye.

Röviden: Nem, nem jó. Ilyen ötletei általában azoknak van, akik azt hiszik, hogy a legnagyobb munka a kampányok felépítése és utána hátra lehet dőlni. Sajnos ez nem így van. Folyamatos hangolás, tesztelés, elemzés és reagálás kell ahhoz, hogy ne legyen tiszavirág életű a kampány.

Minden esetben az ügyfélé – mi csak hozzáférést kérünk a saját vállalkozáskezelőink részére – így esélyünk se lenne „ellopni” tőled se az oldalad, se semmit. Még a bekötött bankkártya adatait se látjuk, így ettől se kell félned.

Ha most nem vagy a saját fiókod, oldalad tulajdonosa (menj, ellenőrizd le gyorsan!), akkor gyorsan vond kérdőre az aktuális marketinges csapatodat.

Teljes bizonyossággal mondom, hogy NEM. Egyrészt ehhez nekünk előre meg kéne hiteleznünk neked a hirdetési költséget, ami több százezer forint is lehet; másrészt ilyen esetben különféle könyvelési és adózási gondok lennének, amikről hallani se szeretnénk, nemhogy megtapasztalni.

Nekünk kizárólag a kampánykezelési díjat fizeted.

Elhiheted, hogy nem ipari kémek vagyunk – akkor azért a bevételeknél komolyabb infókat próbálnánk begyűjteni.

Egyszerűen azért van szükség ezekre az adatokra (is), mert csak ezek ismeretében lehet releváns és precíz képet kapni arról, hogy az adott kampányok működnek-e és megéri-e őket futtatni.

Itt egy egyszerű példa: adott egy webshop, ahol van 100.000 Ft hirdetési költés. Ha csak vásárlási darabszámot látunk (legyen mondjuk 50), akkor azt mondhatjuk, hogy jó a kampány, hiszen a 2.000 Ft-os ügyfélszerzés egész jó.
De ha van bevételi adat, akkor kiderülhet például, hogy ez az 50 vásárlás összesen hozott 250.000 Ft bevételt (ami valószínűleg a működési költségeket se fedezi), mert alacsony volt a kosárérték. Rögtön nem olyan jó a leányzó fekvése, ugye?