Most még lehetetlennek tűnhet, hogy a webshopod forgalma jelentősen megugorjon.
A PPC hirdetések (Pay Per Click – kattintás alapú hirdetések) továbbra is az egyik leghatékonyabb online marketing eszközök az ügyfélszerzés terén. Ezek közül minden kétséget kizárólag kiemelkedik népszerűségében a Google Ads illetve a Facebook Ads, valamint a TikTok Ads.
Ezeknek a rendszereknek az egyik legfontosabb tulajdonságai, hogy alapvetően csak a kattintások után kell fizetni, valamint, hogy pontosan mérhetőek az eredmények.
Képzeld el, hogy webshopod forgalma az egekbe szökik, a látogatók pedig egyenesen a termékeidre kattintanak! A PPC kampányokkal ez nem álom többé, hanem lehetőség, valóság. Ezek a hirdetések nem csak gyors eredményeket hozhatnak, de pontosan mérhetőek és finomhangolhatóak is. Minden egyes kattintás egy új lehetőség a bevételeid növelésére. Ne hagyd, hogy a versenytársak lehagyjanak – vedd át az irányítást, növeld az eladásaidat és emeld új szintre az üzletedet!
A PPC kampányok rugalmasságot kínálnak, lehetővé téve, hogy gyorsan reagálj a piaci változásokra. Tesztelheted a különböző marketingstratégiákat, és azonnal látod, mi működik a legjobban. Emellett célzottan érheted el azokat a vásárlókat, akik valóban érdeklődnek a termékeid iránt, így növelheted a konverziós arányt és a vásárlói elégedettséget.
Indítsd el a PPC kampányaidat még ma, és érezd a különbséget!
Keresési kampányok, banner és videóhirdetések teljes kezelése szolgáltató cégeknek és webáruházaknak egyaránt, nyereségre optimalizálva!
Kreatív, figyelemfelkeltő hirdetési kampányok, tűpontos célzású közönség-meghatározással - természetesen eredményességre kihegyezve!
Érd el a célközönségedet videós anyagaid segítségével és lépj új szintre az értékesítésben. Kiaknázzuk a TikTok hirdetésekben rejlő lehetőségeket.
Előzetes felmérés
Megismerjük vállalkozásod céljait, marketing törekvéseit és egyedi igényeit. Az információk alapján személyre szabott online eszközöket és kampánymegoldásokat ajánlunk, amelyek a legjobban támogatják növekedésedet.
Komplex fiók audit
Részletesen átvizsgáljuk korábbi kampányaid teljesítményét. Az eredmények alapján újraépítjük kampányaidat, hogy ne pénzkidobás, hanem megtérülő befektetés legyen.
Szerződéskötés
Az együttműködés pontos feltételeit tisztázva biztosítjuk a gördülékeny közös munkát. Nincsenek rejtett költségek vagy kellemetlen meglepetések – minden részlet egyértelműen rögzítve van.
Kampánystratégia
Összetett, a webshopodhoz igazított marketingstratégiát tervezünk, amely összhangban van célközönséged igényeivel és piaci trendekkel is. Célzott üzenetekkel, személyre szabott csatornákkal és kreatív megoldásokkal segítjük növekedésedet.
Konverziómérés
Hiába a legzseniálisabb stratégia vagy a legprofibb hirdetésszöveg, ha nem mérjük az eredményeket. Pontos konverzióméréssel követjük, mi működik, és mi igényel fejlesztést – így csak azt tartjuk meg, amibe érdemes befektetni.
Optimalizálás
A kampányindítás csak az első lépés. Folyamatosan finomítjuk, teszteljük és javítjuk a hirdetéseket, reagálva a piaci és technológiai változásokra. Adatalapú optimalizálással garantáljuk a hosszú távú sikert.
A kutatások szerint egy átlagos hétköznap során akár 10.000 reklámmal találkozunk. Ebben az információs zajban kitűnni és célzottan megszólítani a potenciális vásárlókat valódi kihívás. Egy sikeres kampányhoz nem elég csak megjelenni – hatékony stratégiára, pontos célzásra és folyamatos optimalizálásra van szükség.
Csapatunk szakértői több éves tapasztalattal rendelkeznek a PPC hirdetések terén, és naprakész tudásukkal biztosítják, hogy a hirdetéseid minden tekintetben kiemelkedjenek. A Google, Facebook, Instagram és TikTok hirdetési platformok kezelésében jártas kollégáink komplex kampányokat terveznek és optimalizálnak, folyamatosan figyelve az eredményeket.
Ne pazarold az idődet és energiádat a PPC hirdetések bonyolult világának elsajátítására. Bízd magad szakértelmünkre, hogy hirdetéseid ne csak megjelenjenek, hanem valódi eredményeket is hozzanak – növelve a bevételedet és erősítve márkád jelenlétét a digitális térben!
Összeszedtük azokat a kérdéseket, amik már többször felmerültek a PPC kampánykezeléssel kapcsolatban.
Természetesen, ha itt nem találsz választ, kérdezz bátran, vedd fel velünk a Kapcsolatot!
A PPC hirdetések (Pay Per Click – kattintás alapú hirdetések) továbbra is az egyik leghatékonyabb online marketing eszközök az ügyfélszerzés terén. Ezek közül minden kétséget kizárólag kiemelkedik népszerűségében a Google Ads illetve a Facebook Ads, valamint a TikTok Ads.
A PPC kampánykezelés alapdíja 70.000 Ft + ÁFA / hirdetési fiók – a részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot!
Ez minden webshopnál változó. Függ attól, mi a vállalkozásod profilja, célja, hogy hol aktívak a vásárlóid, és hogyan találnak rá a termékedre. Erről részletesebben olvashatsz például a Google Ads vs. Facebook Ads című cikkünkben.
Az örök kérdés és számos vita kiváltója. Első körben egy gazdasági tényt tisztázni kell: pénzből lehet csak több pénzt csinálni.
Második lépésben fel kell mérni, hogy pontosan mi a célja a kampánynak: más költségkeret kell egy 2-3 kerületet érintő pizzafutár vállalkozásnak és más budget kell annak, aki a fél USA-t akarja lebombázni hirdetésekkel. Általánosságban azonban elmondható, hogy egy átlagos webshop esetén manapság havi 200.000 – 250.000 Ft a beugró szint: ez alatt drasztikusan csökken a siker esélye.
Vannak, akik szerint a legnagyobb munka a kampányok felépítése és utána hátra lehet dőlni. Sajnos ez nem így van. Folyamatos hangolás, tesztelés, elemzés és reagálás kell ahhoz, hogy ne legyen tiszavirág életű a kampány.
Minden esetben az ügyfélé – mi csak hozzáférést kérünk a saját vállalkozáskezelőink részére – így esélyünk se lenne „ellopni” tőled se az oldalad, se semmit. Még a bekötött bankkártya adatait se látjuk, így ettől se kell félned.
Ha most nem vagy a saját fiókod, oldalad tulajdonosa (menj, ellenőrizd le gyorsan!), akkor gyorsan vond kérdőre az aktuális marketinges csapatodat.
Teljes bizonyossággal mondom, hogy NEM. Egyrészt ehhez nekünk előre meg kéne hiteleznünk neked a hirdetési költséget, ami több százezer forint is lehet; másrészt ilyen esetben különféle könyvelési és adózási gondok lennének, amikről hallani se szeretnénk, nemhogy megtapasztalni.
Nekünk kizárólag a kampánykezelési díjat fizeted.
Elhiheted, hogy nem ipari kémek vagyunk – akkor azért a bevételeknél komolyabb infókat próbálnánk begyűjteni.
Egyszerűen azért van szükség ezekre az adatokra (is), mert csak ezek ismeretében lehet releváns és precíz képet kapni arról, hogy az adott kampányok működnek-e és megéri-e őket futtatni.
Itt egy egyszerű példa: adott egy webshop, ahol van 100.000 Ft hirdetési költés. Ha csak vásárlási darabszámot látunk (legyen mondjuk 50), akkor azt mondhatjuk, hogy jó a kampány, hiszen a 2.000 Ft-os ügyfélszerzés egész jó.
De ha van bevételi adat, akkor kiderülhet például, hogy ez az 50 vásárlás összesen hozott 250.000 Ft bevételt (ami valószínűleg a működési költségeket se fedezi), mert alacsony volt a kosárérték. Rögtön nem olyan jó a leányzó fekvése, ugye?
A weboldalunkon sütiket (cookie-kat) használunk, hogy a lehető legjobb élményt nyújtsuk neked. Ezek a kis fájlok segítenek nekünk megjegyezni a beállításaidat, elemezni a látogatottságot, és személyre szabott tartalmakat kínálni. Ha elfogadod a sütiket, azzal hozzájárulsz a használatukhoz.
Add meg az elérhetőségeidet, írd le, hogy miben segíthetünk és amint tudunk, keresni fogunk!