PPC KAMPÁNYKEZELÉS

Most még lehetetlennek tűnhet, hogy a webshopod forgalma jelentősen megugorjon.

Azonban a PPC kampányokkal ez nem csak egy álom, hanem elérhető valóság.

A PPC hirdetések (Pay Per Click – kattintás alapú hirdetések) továbbra is az egyik leghatékonyabb online marketing eszközök az ügyfélszerzés terén. Ezek közül minden kétséget kizárólag kiemelkedik népszerűségében a Google Ads illetve a Facebook Ads, valamint a TikTok Ads.

Ezeknek a rendszereknek az egyik legfontosabb tulajdonságai, hogy alapvetően csak a kattintások után kell fizetni, valamint, hogy pontosan mérhetőek az eredmények.

Ne hagyd, hogy a versenytársaid háttérbe szorítsanak!

Miért érdemes egy webshopnak PPC kampányokat futtatnia?

Képzeld el, hogy webshopod forgalma az egekbe szökik, a látogatók pedig egyenesen a termékeidre kattintanak! A PPC kampányokkal ez nem álom többé, hanem lehetőség, valóság. Ezek a hirdetések nem csak gyors eredményeket hozhatnak, de pontosan mérhetőek és finomhangolhatóak is. Minden egyes kattintás egy új lehetőség a bevételeid növelésére. Ne hagyd, hogy a versenytársak lehagyjanak – vedd át az irányítást, növeld az eladásaidat és emeld új szintre az üzletedet!

A PPC kampányok rugalmasságot kínálnak, lehetővé téve, hogy gyorsan reagálj a piaci változásokra. Tesztelheted a különböző marketingstratégiákat, és azonnal látod, mi működik a legjobban. Emellett célzottan érheted el azokat a vásárlókat, akik valóban érdeklődnek a termékeid iránt, így növelheted a konverziós arányt és a vásárlói elégedettséget.

Indítsd el a PPC kampányaidat még ma, és érezd a különbséget!

Google Ads hirdetéskezelés

Keresési kampányok, banner és videóhirdetések teljes kezelése szolgáltató cégeknek és webáruházaknak egyaránt, nyereségre optimalizálva!

Facebook Ads hirdetéskezelés

Kreatív, figyelemfelkeltő hirdetési kampányok, tűpontos célzású közönség-meghatározással - természetesen eredményességre kihegyezve!

TikTok Ads hirdetéskezelés

Érd el a célközönségedet videós anyagaid segítségével és lépj új szintre az értékesítésben. Kiaknázzuk a TikTok hirdetésekben rejlő lehetőségeket.

Mit kapsz a PPC hirdetéskezeléssel?

01

Előzetes felmérés

Megismerjük vállalkozásod céljait, marketing törekvéseit és egyedi igényeit. Az információk alapján személyre szabott online eszközöket és kampánymegoldásokat ajánlunk, amelyek a legjobban támogatják növekedésedet.

02

Komplex fiók audit

Részletesen átvizsgáljuk korábbi kampányaid teljesítményét. Az eredmények alapján újraépítjük kampányaidat, hogy ne pénzkidobás, hanem megtérülő befektetés legyen.

03

Szerződéskötés

Az együttműködés pontos feltételeit tisztázva biztosítjuk a gördülékeny közös munkát. Nincsenek rejtett költségek vagy kellemetlen meglepetések – minden részlet egyértelműen rögzítve van.

04

Kampánystratégia

Összetett, a webshopodhoz igazított marketingstratégiát tervezünk, amely összhangban van célközönséged igényeivel és piaci trendekkel is. Célzott üzenetekkel, személyre szabott csatornákkal és kreatív megoldásokkal segítjük növekedésedet.

05

Konverziómérés

Hiába a legzseniálisabb stratégia vagy a legprofibb hirdetésszöveg, ha nem mérjük az eredményeket. Pontos konverzióméréssel követjük, mi működik, és mi igényel fejlesztést – így csak azt tartjuk meg, amibe érdemes befektetni.

06

Optimalizálás

A kampányindítás csak az első lépés. Folyamatosan finomítjuk, teszteljük és javítjuk a hirdetéseket, reagálva a piaci és technológiai változásokra. Adatalapú optimalizálással garantáljuk a hosszú távú sikert.

Kik fogják kezelni a hirdetéseidet?

A kutatások szerint egy átlagos hétköznap során akár 10.000 reklámmal találkozunk. Ebben az információs zajban kitűnni és célzottan megszólítani a potenciális vásárlókat valódi kihívás. Egy sikeres kampányhoz nem elég csak megjelenni – hatékony stratégiára, pontos célzásra és folyamatos optimalizálásra van szükség.

Csapatunk szakértői több éves tapasztalattal rendelkeznek a PPC hirdetések terén, és naprakész tudásukkal biztosítják, hogy a hirdetéseid minden tekintetben kiemelkedjenek. A Google, Facebook, Instagram és TikTok hirdetési platformok kezelésében jártas kollégáink komplex kampányokat terveznek és optimalizálnak, folyamatosan figyelve az eredményeket.

Ne pazarold az idődet és energiádat a PPC hirdetések bonyolult világának elsajátítására. Bízd magad szakértelmünkre, hogy hirdetéseid ne csak megjelenjenek, hanem valódi eredményeket is hozzanak – növelve a bevételedet és erősítve márkád jelenlétét a digitális térben!

Maradtak kérdéseid?

Összeszedtük azokat a kérdéseket, amik már többször felmerültek a PPC kampánykezeléssel kapcsolatban.

Természetesen, ha itt nem találsz választ, kérdezz bátran, vedd fel velünk a Kapcsolatot!

Kapcsolati űrlap
Mi a PPC hirdetés?

A PPC hirdetések (Pay Per Click – kattintás alapú hirdetések) továbbra is az egyik leghatékonyabb online marketing eszközök az ügyfélszerzés terén. Ezek közül minden kétséget kizárólag kiemelkedik népszerűségében a Google Ads illetve a Facebook Ads, valamint a TikTok Ads.

A PPC kampánykezelés alapdíja 70.000 Ft + ÁFA / hirdetési fiók – a részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot!

Ez minden webshopnál változó. Függ attól, mi a vállalkozásod profilja, célja, hogy hol aktívak a vásárlóid, és hogyan találnak rá a termékedre. Erről részletesebben olvashatsz például a Google Ads vs. Facebook Ads című cikkünkben.

Az örök kérdés és számos vita kiváltója. Első körben egy gazdasági tényt tisztázni kell: pénzből lehet csak több pénzt csinálni.
Második lépésben fel kell mérni, hogy pontosan mi a célja a kampánynak: más költségkeret kell egy 2-3 kerületet érintő pizzafutár vállalkozásnak és más budget kell annak, aki a fél USA-t akarja lebombázni hirdetésekkel. Általánosságban azonban elmondható, hogy egy átlagos webshop esetén manapság havi 200.000 – 250.000 Ft a beugró szint: ez alatt drasztikusan csökken a siker esélye.

Vannak, akik szerint a legnagyobb munka a kampányok felépítése és utána hátra lehet dőlni. Sajnos ez nem így van. Folyamatos hangolás, tesztelés, elemzés és reagálás kell ahhoz, hogy ne legyen tiszavirág életű a kampány.

Minden esetben az ügyfélé – mi csak hozzáférést kérünk a saját vállalkozáskezelőink részére – így esélyünk se lenne „ellopni” tőled se az oldalad, se semmit. Még a bekötött bankkártya adatait se látjuk, így ettől se kell félned.

Ha most nem vagy a saját fiókod, oldalad tulajdonosa (menj, ellenőrizd le gyorsan!), akkor gyorsan vond kérdőre az aktuális marketinges csapatodat.

Teljes bizonyossággal mondom, hogy NEM. Egyrészt ehhez nekünk előre meg kéne hiteleznünk neked a hirdetési költséget, ami több százezer forint is lehet; másrészt ilyen esetben különféle könyvelési és adózási gondok lennének, amikről hallani se szeretnénk, nemhogy megtapasztalni.

Nekünk kizárólag a kampánykezelési díjat fizeted.

Elhiheted, hogy nem ipari kémek vagyunk – akkor azért a bevételeknél komolyabb infókat próbálnánk begyűjteni.

Egyszerűen azért van szükség ezekre az adatokra (is), mert csak ezek ismeretében lehet releváns és precíz képet kapni arról, hogy az adott kampányok működnek-e és megéri-e őket futtatni.

Itt egy egyszerű példa: adott egy webshop, ahol van 100.000 Ft hirdetési költés. Ha csak vásárlási darabszámot látunk (legyen mondjuk 50), akkor azt mondhatjuk, hogy jó a kampány, hiszen a 2.000 Ft-os ügyfélszerzés egész jó.
De ha van bevételi adat, akkor kiderülhet például, hogy ez az 50 vásárlás összesen hozott 250.000 Ft bevételt (ami valószínűleg a működési költségeket se fedezi), mert alacsony volt a kosárérték. Rögtön nem olyan jó a leányzó fekvése, ugye?

Kérj ajánlatot pár másodperc alatt!

Add meg az elérhetőségeidet, írd le, hogy miben segíthetünk és amint tudunk, keresni fogunk!

Kapcsolati űrlap