Skip to content

Online Marketing Tanácsadás

Google hirdetés, Facebook hirdetés, Keresőoptimalizálás (SEO), közösségi média marketing, írásos és videós tartalomgyártás – ezek csak a “legnépszerűbbek” az online marketing eszközök közül. Nem nehéz köztük teljesen eltévedni és rosszul csinálni.

Az Online Marketing Tanácsadás szolgáltatást úgy alakítottam ki, hogy meghatározhassuk, mi az, amire cégednek az aktuális helyzetben és a céljaid elérése érdekében szüksége van. Hol kell jelen lenned, mit kell csinálnod ahhoz, hogy sikerrel vedd a következő akadályokat!

Nem tudod, hogy hogyan indíthatnád be álmaid vállalkozását? Esetleg nem vagy benne biztos, hogy jól csinálod?

Semmi baj – érthető. Az ilyen esetekre is remek lehetőség az Online Marketing Tanácsadás: egyszeri, óradíj alapú szolgáltatás, amely során felmérésre kerül az aktuális helyzet, az esetleges hibák, valamint elkészül egy összefoglaló javaslat a módosításokkal, lehetőségekkel.

Ez a tanácsadás nem csak akkor hasznos, ha már “van valami”, amit javítani kellene – sőt! Alapból jót csinálni sokkal könnyebb, mint a hibákat javítani. Ezért érdemes már akkor beszélnünk, amikor tervezed a vállalkozásodat! Sokat tudok például segíteni abban, hogy olyan webáruházat építs fel, ami valóban bevételt termel!

Nagy vonalakban erre számíthatsz a tanácsadás során:

Személyes konzultáció, állapotfelmérés

Részletesen átbeszéljük a jelenlegi helyzetet, a céljaidat. Ha nem tudom, hogy mit szerettél volna elérni, nem tudom igazán értékelni az eddigi eredményeket se - mit miért csináltál.

Átfogó Online Marketing vizsgálat

Megvizsgálom az eddig alkalmazott módszereket, eredményeket, célokat, hogy lássam: miből is kell főzni.

Részletes weboldal elemzés

Kielemzem a weboldalt szerkezeti, tartalmi és technológiai szempontból: hol akadhat el a látogató, mi zavarhatja meg. Nagyon sok esetben egy-egy apró hiba is képes óriási gátat szabni az ügyfélszerzésnek! A Google Analytics-ból kinyert adatok segítségével segítek weboldalad, webshopod tökéletesítésében. Feltérképezem az oldal hibáit, megmutatom a gyenge pontokat.

PPC Analízis

Átnézem az eddig használt hirdetési eszközök (Google, Facebook) beállításait, eredményeit. 7+ éves PPC ügynökségi tapasztalatom az, hogy vannak "sablon" hibák, amiket nagyon sokan elkövetnek és ezek kijavításával már óriási lendületet tud venni egy kampány!

Részletes írásos összefoglaló

Minden tapasztalatomat, meglátásomat egy összefoglaló dokumentumban küldöm el Neked, javaslatokkal a kijavításukat illetően. Tehát nem csak azt kapod meg, hogy mi a rossz, hanem azt is, hogy hogyan lehetne jobban csinálni!

Tetszik, amit olvastál? Szeretnél velem dolgozni?