Skip to content

E-mail Marketing

Téved, aki azt állítja, hogy az e-mail marketing, a hírlevélírás halott- sőt! Határozottan ki merem jelenteni, hogy köszöni szépen, jól van és megéri csinálni!

Hogy mi a trükk? Az, hogy JÓL kell csinálni – ilyen egyszerű 🙂 Úgy kell rendszeresen ott lenni a célközönség e-mail fiókjában, hogy ne érezze tolakodásnak – sőt! Várja, hogy mikor kap megint levelet!

E-mail marketing stratégia tervezés

Tervezés nélkül tényleg nem lehet eredményesen hírlevelezni. Annak semmi értelme, hogy 2-3 havonta kiküldök egy “nézd meg akciós termékeinket” levelet. 

Segítek neked olyan hírlevél-stratégiát kialakítani, ami az értékesítés mellett használható, értékes információkat is ad a feliratkozóknak! 

A stratégia kialakítása során megtervezem a feliratkozási folyamatot (hogyan gyűjtünk értékes feliratkozókat), hogyan szegmentáljuk őket és milyen, rendszeres tartalmakat adunk nekik.

A szegmentálás alapvető fontosságú! Képzelj egy két embert, az egyik tegnap találkozott a weboldaladdal először és feliratkozott. A másik már rendelt is tőled valamit. TELJESEN más státuszban vannak: a friss feliratkozó felé még ki kell építeni a bizalmat, ezért több, általános információra van szüksége. Míg annak, aki már rendelt tőled, kínálhatsz a “múltja” alapján tartalmat: újbóli vásárlást, nagyobb értékű kiszerelést.

E-mail automatizálás

Segítek kialakítani olyan e-mail folyamokat, amik bizonyos esetekben automatikusan kiküldenek a feliratkozónak előre megírt, nekik szóló levelet. Ez persze nem helyettesíti a havi szintű, aktualitáson alapuló kommunikációt, de nagyon sokat tud segíteni. 

Ilyen lehet klasszikusan például, ha olyan termékeket árulunk, amit rendszeresen kell újra venni, például vitamin. Be lehet állítani, hogy azok, akik vettek  30 napig tartó vitamin-adagot, azok a vásárlás után 21 nappal emlékeztetőt kapjanak arról, hogy hamarosan kifogy a készlet. Ez persze csak egy egyszerű példa, minden esetben egyedi tervezést igényel ez a folyamat!

Tetszik, amit olvastál? Szeretnél velem dolgozni?