Ügyfelekre hangolt online marketing ügynökség
Filozófiánk, hogy minden ügyfél a tökéletes, 100%-ban hozzá illő online marketing csapatot érdemli – legyen az egy pékség, egy könyvelőiroda vagy egy B2C webshop.
Ezen gondolat mentén alakítottuk ki úgynevezett ernyő ügynökségünket, folyamatosan bővülő partner-adatbázist alkalmazva a céljaink elérése érdekében.
Hogyan működünk?
#1 Interjú
Amikor megkeresel minket, hogy dolgozzunk együtt, akkor egy rövid határidős időpont-egyeztetés után (szeretünk haladni), leülünk átbeszélni a terveket, célokat és lehetőségeket. Ez az esetek többségében egy hosszabb, akár 2-3 órás-, részletesebb beszélgetés szokott lenni.
Ezen a beszélgetésen a Projektmenedzserünk és a Marketing Stratégánk is részt vesz – nem egy értékesítő lesz a szócső, aki „majd átadja az infókat a csapatnak”.
Az interjú után néhány napon belül (a projekt méretétől és bonyolultságától függően) elkészítünk egy előzetes tervet a kivitelezésről – ez még nem a végső árajánlat (árakat is nagy nagyvonalakban tartalmaz), hanem egy Megoldási javaslatcsomag: lehetőségek, nagyságrendi ütemezés, feladatok, várható költségek.
#2 Tervezés
#3 Csapat összeállítás
Ha elfogadtad a küldött Megoldási csomagot, akkor a kiterjedt Partner adatbázisunkból összeválogatjuk a hozzád legjobban illő partnereket (már ha szükség van rá – de az esetek 99,9%-ban minimum egy szövegíróra szükség van).
Ezután tudjuk neked elküldeni a végleges árajánlatunkat – amit, ha elfogadsz, szinte rögtön kezdjük a közös munkát.
Kik alkotják a Webground Marketing gerincét?
Váradi Balázs
Projektmenedzsment, Weboldalkészítés, PPC kampányok
Borda Éva
Projektmenedzsment, Marketing Stratégia, eDM kampányok