iOS14: A facebook hirdetések ellensége?
Az elmúlt 1-2 évben a GDPR-ról, adatvédelemről megannyi cikk, értekezés, tanfolyam szólt. Nem véletlenül, hiszen manapság az online térben gyakorlatilag minden és mindenki következő, megfigyelhető.
Az elmúlt 1-2 évben a GDPR-ról, adatvédelemről megannyi cikk, értekezés, tanfolyam szólt. Nem véletlenül, hiszen manapság az online térben gyakorlatilag minden és mindenki következő, megfigyelhető.
A kezdő vállalkozók egyik leggyakoribb hibája, hogy a marketingre luxusként tekintenek: egy magas kockázatú költségre. Pedig a tervszerű és következetes marketing tevékenység gyorsan visszahozza a belefektetett időt és pénzt!
Az online hirdetések két legnagyobb ágyúja Magyarországon (és nagyjából mindenhol) a Google és a Facebook. De hogyan érdemes őket használni?
Az online marketingnek, mint minden más szakmának, megvannak a maga “szakkifejezései”. Azonban fontos, hogy ezt a szakmán belül alkalmazzuk. Sajnos azonban nagyon sok “szakember” úgy dobálózik a rövidítésekkel, szakszavakkal az ügyfelek felé, mintha kötelező volna.